Visszatértem!

Sziasztok!

Történt egy nagyobb kimaradás, ami betudható a kedves karácsonyi lázamnak, és a mostanában fellépő teendőim áradatának. Persze semmit sem hagyok lógva vagy veszve, hiszen ez a blog a gondolataim gyűjtőhelyéül is szolgál, és nekem most milliónyi gondolat kering a fejemben, amit nem győzök ide-oda rakosgatni. :))

Rengeteget haladtam azügyben, hogy mindent, amit terveztem a jövőre nézve, teljes mértékben megvalósítani tudjam. Ugye nem régen kiléptem a multi munkahelyemről, és egyéni megbízásokat teljesítek azóta. Jöttek új tapasztalatszerzések, és kihívások a szakmát illetően, de mégiscsak a célba teljesen akkor érkezem meg, amikor jövőre végre beindítom a saját építkezési és design irodámat.
Nagyon régi álmom ez, és nagyon sokat dolgoztam azért, hogy mindez valóra váljon.
Sosem szabad egyébként ölbe tett kézzel várni a csodát (még a karácsonyit sem), mindig meg kell tenni az első lépéseket, és nem mástól várni a segítséget. Ha bármi van ami egyébként nem tetszik a környezetünkben, akkor változtatni kell azon. Tehát azt tudom mindenkinek tanácsolni, hogy tessék menni-menni és menni, és nem összekuporodva jajveszékelni az akadályoknál, hanem át kell ugorni őket, és még tovább menni.
Szóval ezen a régóta dédelgetett álmon dolgozom, és mindennek az üzleti tervét január végéig szeretném befejezni. (Jó aktív karácsonyi szünetem lesz, de ez engem nem fog semmilyen mézeskalácssütésben, és tüsténkedésben akadályozni. :) )




A célok és a tervek rettentően fontosak az ember életében. Van hogy valami nem úgy jön össze, ahogyan akarjuk, de hát na bumm. Nem dől össze világ, küzdeni kell azért, amit el szeretnénk érni.
Ebben egyébként nagyon szerencsés vagyok, mert a menyasszonyommal ilyen téren is teljesen egy síkon mozgunk, ő volt is agykontroll tanfolyamon, és segít nekem mindenben, amiben tud. Én hajlamos vagyok kicsit túl földhözragadtan kielemezni dolgokat, és szárazon üzletiesen gondolkodni, amik könnyen elronthatják a kitartásomat 1-2 dolog terén.
De amikor elakadok jön ő, és mindig kapok olyan tanácsokat, amik előresegítenek, és akkor újra teljes fokozatra kapcsolok.

Azt tudom egyébiránt mindenkinek tanácsolni, hogy mindig legyen minimum egy jó kedélyű, pozitív ember a közelben, aki néha helyrebillenti azt a bizonyos mérleget, mert nagyon szükség van az ilyesfajta hozzáállásra ebben a rohanó világban. Sokszor azok segítenek a legtöbbet, akik megmondják ha elrontunk valamit, nem pedig simogatják a fejünket hogy jól csinálunk mindent, vagy éppen tovább hergelnek akkor, ha dühösek vagyunk. Ez különösen a vágyainknál és a céljainknál baromi fontos.

Egyébként rengeteg jó könyvet sikerült a vállalkozással kapcsolatban a kívánságlistámra begyűjtenem, mert részt veszek a nagy molyos karácsonyi ajándékozáson, aminek hatására megláttam mennyi szuper példány nincs még a polcomon. Szóval vége mindennek... :)) Én nem szoktam amúgy sűrűn könyvet kapni karácsonyra, épp ezért külön izgalmas számomra ez a húzás.



Az irodalom mindig a segítségünkre lehet, épp ezért kedvelem különösebben a szakkönyveket, mert az olvasás öröme mellett mindig tanulhatok újat, főleg olyan területekről, amiknél jó ha van pár új ötlet, vagy tájékozódási pont. Ha van valami terület, ami érdekel titeket, és a jövőtökben a segítségetekre lehet, akkor nem kell félni ezektől a könyvektől. A mai kornak egyik hatalmas előnye, hogy rengetegen írnak, milliónyi stílusban, ami sokszor nagyon szórakoztató tud lenni.
Ne legyünk lusták soha tanulni, képezni magunkat, mert sok mindent elveszíthet az ember, de a tudását senki nem veheti el. Higgyétek el, megéri.
Visszatértem! Visszatértem! Reviewed by greg on 14:43:00 Rating: 5
Üzemeltető: Blogger.