Goodbye 2016!

Ha valaki megkérdezné, mit hozott számomra a 2016-os év, valószínűleg leülnénk kora este egy asztalhoz, és körülbelül 1 hét múlva is ott ülnénk.
Szerencsére rengeteg minden történt velem, és mint ahogy a nagy számok törvénye is előírja, a jó dolgok mellett rengeteg rossz élmény is társult. Azonban ilyen az élet, minél több döntést hoz meg az ember, annál inkább kiteszi magát az érzelmi hullámvasútnak. Az miatt sosem szabad félni a döntésektől, vagy a lépésektől, mert tartunk attól, hogy esetleg megsebesülünk.
Van kötszer, van ragtapasz, így minden egyes sebet el lehet látni. Persze ha az ember kapargatja őket folyamatosan, akkor ott marad a helyük, mi több, soha nem gyógyulnak be. Szóval, minden rajtunk múlik.

Gyors évösszesítő következik.

(Egy dologban persze maradok a régi: Mardekár. )



A legnagyobb változás.

Egyértelműen a munkahelyemről való kilépést tudom erre felhozni, és azt, hogy ezáltal közelebb jutottam a célomhoz. Azalatt amíg szabadúszó tervezőként tevékenykedtem, rengeteg új tapasztalatot gyűjtöttem be, amit a saját cégemnél kamatoztatni tudok. Körülnézve a szakmában rájöttem arra, hogy tök mindegy mennyit fogok ezentúl hazavinni, csak tudjak tükörbe nézni reggelenként, és este ne úgy kelljen lefeküdnöm, hogy bármikor elveszíthetek mindent. Persze ahogy tartja a mondás, minden sikeres férfi mögött ott áll egy nő. Mögöttem is, és nem lehetek neki elég hálás azért, mert minden ötletemet támogatta, és segített nekem.


Élmények

Idén is volt alkalmam bőven barangolni külföldön, megcsodálhattam többek között Portugáliát, Hollandiát, Franciaország eldugott részeit. Sok idegen emberrel találkozhattam, és beszélhettem, sok új nemzeti sajátosságot próbálhattam ki, amiknek örökké fogom őrizni az emlékeit.
Megkaptam az egyik legextrémebb ajándékot karácsonyra az öregemtől, végre kipróbálhatom a siklóernyős tandem repülést, de ezt csak jövőre teljesíthetem.
Munka terén pedig sikerült csodálatos otthonokat, kerteket, irodákat terveznem, amik közül az összes egy szuper nagy kihívás és élmény volt.
Elindítottam ezt a blogot, amire rengeteg jó és kedves visszajelzést kaptam. Remélem hamarosan továbbléphetek ezzel kapcsolatban is.



Lélekedzés

Sokat erősödtem ismét, rengeteget fejlődtem, és szuper jó új szemszögekkel találkozhattam, amik nagy hatással voltak az emberi kapcsolataimra, és a párkapcsolatomra. A családi kapcsolataim megszilárdultak, igen önzetlenül segítjük egymást, a szűk, de annál bizalmasabb baráti körömre pedig mindig számíthatok. Rájöttem, hogy nem akarok mindenkivel jóba lenni, nem akarok mindenkinek megfelelni, és végképp nem akarok más lenni azért, mert valakinek nem tetszik az, amilyen vagyok.


...és végül a könyvek.

Idén kevés időm volt olvasni, ha volt is, inkább más hobbikat és tevékenységeket választottam helyette.Viszont annál több könyvet találtam, amit el akarok olvasni jövőre, mert év végére eléggé felcsappant az olvasási vágyam. Három elég markáns bestsellerrel sikerült megismerkednem idén, közülük a Lány a vonaton című, nagyon pozitív csalódásként ért. Olvasgattam a Bibliát, megízleltem a Mein Kampf-ot, és Jamie Oliver olasz receptjeit is lapozgattam. Szóval az idei olvasmánylistám elég vegyes felvágottnak lehet mondani.


Összességében egy nehéz, de annál tanulságosabb évet hagyok a hátam mögött, sokat tanultam mindenből, begyűjtöttem a tapasztalatadagomat, és teljesen bizakodóan állok neki az új évnek.
Remélem ti is.

Mindenkinek boldog új évet!

(Részemről Sam Tinnesz az év felfedezett zenésze, vele búcsúzom 2016-tól.)


Goodbye 2016! Goodbye 2016! Reviewed by greg on 7:46:00 Rating: 5
Üzemeltető: Blogger.