És végre péntek

Sziasztok!

Volt aki hiányolta azt, hogy mennyire nincs a blogomban egy kis személyesség, így hát összeszedtem miről szólt a hetem, mivel foglalkoztam, vicces és komoly helyzeteket. Szerintem nincs is jobb, mint az, hogy péntekenként az ember átgondolja mik történtek vele, levonja a tanulságokat, és mosolyogva összegzi hogy most ez marhára nem jött e össze vagy igen. :)

Könyves fogadalom
A mai napomat egyébként úgy terveztem hogy körbeveszem magam könyvekkel és megállíthatatlanul tömöm magamba az információhegyeket. Ugyanis megfogadtam hogy én az összes HVG könyvet kiszeretném olvasni, mert rajongok a köteteikért. Nem bulvár, tudományos alapúak, és jók a témák.
Az egyik kedves kollégámnak vannak kapcsolatai, és mindig az összes HVG könyvet beszerzi rögtön már a megjelenések után. Így hát most kölcsönkértem párat, hogy elmerüljek majd bennük.
De az egyik nagy örömöm hogy beszereztem a Mindfulness című könyvet, ami tele van marha jó tanácsokkal hogy hogyan ne robbanjunk szét a munkahelyi stressztől, és hasonlók. Szóval hasznos na!
A másik része a dolognak, hogy rengeteg szakmai könyvet szeretnék a kezemben forgatni, szóval a klasszikusok sajna most nagy ívben hanyagolva lesznek. 3 éven belül szeretném megalapítani a saját cégemet-vállalkozásomat, ahova minden fontos szakmai dologgal tisztába szeretnék lenni. Ajánlottak is hozzá egy remek kihívás molyon, aminek hétvégén neki is ugrom!:) Ha van kedvetek, szerintem egyébként nagyon jó, és ahogy mondani szokás jó pap holtig tanul. (http://moly.hu/kihivasok/jo-pap-is-holtig-hat-meg-aki-nem-pap)

Nyár
Mivel sajnos az időjárásban még nem mutatkozik meg a nyár, én ettől függetlenül fejben meg lélekben nagyon is készülök rá. Nem vagyok egy nagy vásárlós fajta, de az idő még ahhoz is meghozta a kedvem hogy Coachella fesztiválós pólót rendeljek, és egy új cipőt amiben végre nem fáj a lábam.
A pólónak egyébként külön örülök, mert nagyon nyári hangulata van, és hiába Basic ruha párti vagyok, ezt nem fogom nem felvenni.
A másik fontos dolog hogy újra rendszeresen fussak. A téli-tavaszi időszakban is futkároztam, de nem rendszeresen. Pedig nagyon jót tesz!




Egyszer itt-egyszer ott. 

Voltam szerdán egy építészeti kiállítás megnyitón ahol a nevetéstől muszáj voltam poharat ragadni a látványra. Mert emberek, a 70 éves nénik modern német zenére úgy tudnak táncolni, hogy eldobom az agyam. Nem egyet jobbra egyet balra léptekkel. Lopez szerintem féltékenységi rohamot kapott volna ha ezt látja.

Sajnos akadt egy rossz tapasztalatom is, méghozzá az, hogy Magyarországot nagyon erősen befolyásolja a politika, és ha szeretném a cégemet építeni, akkor sajnos elengedhetetlenül szükséges az, hogy a politikai hovatartozásomat hangoztassam az országom számára. (Nem árulom el hogy jobb vagy bal oldali dolog ez, mert a probléma szempontjából lényegtelen). Az a fontos, és az a tanácsom mindenkinek, hogy akármilyen nehéz is, a saját maga értékrendjének feleljen meg az ember, ne másokénak. 



Egyébként mindenkinek szép hétvégét kívánok!

És végre péntek És végre péntek Reviewed by greg on 12:54:00 Rating: 5
Üzemeltető: Blogger.