Off-délután

Kicsit elúszva a teendőimben azzal szembesültem, hogy a nyár közeledtével nem csak az ember természete változik, vagy a hangulata jobb, hanem a környezetét is igyekszik megújítani maga körül.
Rájöttem hogy a hálóba érdemes lenne egy kicsit arculatot váltani. Igyekszem különböző platformokról képben lenni így férfiszemmel is, hogy mi az amitől egy otthon "jópofább" vagy otthonosabb lehet, hiszen mégis csak ez az a környezet ahova másokat vendégül látunk, vagy ahol viszonylag azért sok időt töltünk. 



Úgyhogy belevágtam a mai késő délutánba és összeraktam pár képet a "támblőrömről" egy kollázsba, és megfelelő méretre szerkesztettem őket. Aztán kinyomtatva bele is varázsoltam a keretbe.

Rájöttem, hogy ez nekem való mert nem vagyok egy DIY szakember...:D

Gondoltam egy kicsit személyesebbé teszem azzal hogy rám jellemző szövegeket illesztek bele, és már egy kicsit nem olyan tipikus "üzletben vásárolt minden második polcon ott van "- érzése van az embernek. 





A másik fontos dolog hogy igyatok sok kézzel facsart gyümölcslevet, mert abba aztán tényleg az van amit a két kezetekkel műveltek vele. :D 






Off-délután Off-délután Reviewed by greg on 10:39:00 Rating: 5
Üzemeltető: Blogger.