12 napos kihívás - 3: Kedvenc ételek és italok


Sziasztok! 


Bár az eredeti kérdésben 3 nasi és 3 innivaló szerepel, az édességek helyett inkább ételeket hoztam, mert egyik édességnek se vagyok a függője, maximum egynek, de annak is időszakfüggő. 
Szóval, mielőtt teljesen kibeszélném magam a feladatból, jövök is a válaszokkal.

 3 Kedvenc étel,illetve ital 

Kezdjük akkor az ételekkel:

1. Spárga
Tudom nem túl megszokott étel odahaza, de én rettentően szeretem. Nagyon könnyű elkészíteni rengeteg módon, egészséges, és nem a szokásos zöldségkörbemenet, amire hamar ráun az ember. Körülbelül 1-2 éve szoktam rá, és nincs olyan hónap, amikor ne ennék.

2. Hal 
Kivéve a halászlé. Azt egyszerűen soha nem kívántam. A hal egy olyan remek étel, ami hús, mégsem fekszi meg a gyomrodat, ha heti 4 szer nekiesel elkészíteni. Szeretem krémként, sütve, rántva, salátába, nyersen, szendvicsbe. Főként lazacot, cápaharcsát, és szardíniát fogyasztom.

3. Wokban készített zöldségek
Bármikor bárhol tudok enni. Főként a zöldbabot, a hagymát és a brokkolit szeretem ilyen módon enni. Egy jó mártással vagy öntettel, vagy csak simán grillezett hússal, szerintem az egyik legjobb étel a világon. 


..és az italok

1. Turmixok

Nagyon szeretem őket házilag készíteni, de ha valahova beülök, tuti ez az egyik opció amit választok. Rengeteg elkészítési mód van rá, vannak édesség jellegűek és gyümölcsösek. Gondolom nem lepek meg senkit azzal, hogy mindkettő jöhet.

2. Miller sör 

Nem igazán iszom alkoholt, ha iszom is, inkább nyáron, és általában csak sört baráti összejöveteleken, vagy céges eseményeken. Sokfélét kipróbáltam már, de a Miller lett a kedvencem nem is olyan régen. Az érdekessége a találkozásunknak az az, hogy egy marketingstratégiák példáit olvasva láttam meg a kampányukat, és nagyon megtetszett. Gondoltam adok egy esélyt annak a sörnek, ami legyűrte a Heinekent. Nem bántam meg.

3. Szénsavmentes víz

Furcsa lehet hogy kedvencként sorolom, de tényleg elég sok folyadékot tanácsos az embernek innia egy nap, így hát az a legjobb ha vízből teszi. Nem kell az embernek attól tartani hogy a szomjúsággal is mennyit árt magának. Ha mindennap meginnék 2-3 liter cukrozott italt, szerintem már nem lennének fogaim.De hát azért néha jó veszegetni egy-egy üdítőitalt frissítőként, ki az aki ne tenné?:-)




(Csak nekem jut eszembe egy ilyen felsorolás végén, hogy ezek mellett van 1-2 kedvencebb is? ) A képek az alábbi Instagram felhasználók képeiből lettek összeválogatva : @evoartista, @quangvinh @chef_sambert, @planticize, @ergun053, @oyenttirb

Holnap jövök a negyedik körrel:-) 

12 napos kihívás - 3: Kedvenc ételek és italok 12 napos kihívás - 3: Kedvenc ételek és italok Reviewed by greg on 5:07:00 Rating: 5
Üzemeltető: Blogger.