12 napos kihívás - 5.nap - Kedvencek

Sziasztok!

Bevallom sokat dilemmáztam, hogy milyen 5 kedvenc dolgot hozzak, de végül arra jutottam, hogy nem bonyolítom túl, hozom az első ötöt ami eszembe jut.


1.) Kedvenc időszak: Középkor, és attól visszafelé. 

Egyszerű oka van ennek. Szerintem az ember jellemének ezek az idők voltak a fénykorai. Nem kellett senkinek magyarázni a becsületet, az esküt, a hűséget, az erényt. Ha valaki bűntényt követett el, megkapta méltó büntetését. Egyszerű törvények szerint működött az élet, amiben erősen hittek. A butaságoktól eltekintve (nők erőszakolása, ártatlan emberek kínnal való vallatása, stb), érdekes és izgalmas időknek tartom ezeket, amikről szívesen olvasok. 





2.) Kedvenc író: F. Scott Fitzgerald

A Nagy Gatsby hatás nekem kimaradt az életemből. Szerencsére már a Gatsby hisztéria előtt belopta magát válogatós ízlésem kedvencévé. (Egyébként se a film, se a regény nem tetszett.) Ő egy olyan író, aki férfiasan tud romantikát, és érzelmi szálakat képviselni anélkül, hogy nyálassá válna. A világirodalom egyik legtehetségesebb figurájának tartom. Mondatai, és szóhasználata nagyon nagy hatással volt rám. Kedvenceim a novellái, melyek gyakran nyitott gondolatmenettel érnek véget.

Ha még nem olvastál tőle, bátran ajánlom az egyik kedvenc köteteimet, az Eltékozolt évtizedeket, és a Hollywoodi történeteket.



3.) Kedvenc, legtöbbet hallgatott "Liveok".

1.) Oh Wonder - Technicolour Beat -
2.) Jacob Banks - Unknown 


Most idéznék egy kis Havas John-t: "
Ha van valaki, ha van egy olyan valaki, akibe belehabarodhatsz, és ő is belédhabarodik, akkor egy kicsit...egy kicsit több leszel mint ami vagy, mert.. tudom is én! Nem vagyok én dalnok! " - na ők igen, szóval nagyjából megírják a lényeget. 


Röviden: Mi férfiak is táplálhatunk erős érzelmeket egy nő iránt!






4.) Kedvenc idézet


"Karma has no menu. You get served what you deserve."

Amit teszel másokkal az életben, az egész utadon elkísér, és ez alól nincs kivétel. Az emberek elfelejtik sokszor azt, hogy amit elküldenek mérhetetlen rosszindulatot másoknak, az előbb-utóbb visszatér a feladóhoz. 


5.) Kedvenc sose gondoltam volna hogy valaha felsorolom valahova: H&M


Nagy költözködésem közepette, szerintem vagy 40 H&M szatyrot találtam, az elmúlt 1,5 évből. Nem vagyok egy "diretkbe sokat vásárlós" típus, de ha ruhát vásárolok 80%-ban onnan teszem. Vannak laza sportos kollekciók is, elegáns holmik, jó kiegészítők, övek, napszemüvegek, fehérneműk, lakberendezési dolgok. Ezeket mind onnan szoktam többnyire, mert nagyon tetszenek a termékeik és a minőséggel se volt eddig bajom. Férfi létemre szerintem nem szégyen ha szeretek ügyelni a megjelenésemre, vagy ügyelek arra, hogy ne hozzak szégyent azokra, akikkel épp megjelenem valahol. Úgyhogy "poén faktorként" gondoltam felsorolom ide. Akkor ezek szerint most ez a kedvenc üzletem? :-D




 Nos ezek lennének, lehet a lemaradásom miatt még hozom este a következő napomat is. Szép napot!

12 napos kihívás - 5.nap - Kedvencek 12 napos kihívás - 5.nap - Kedvencek Reviewed by greg on 4:59:00 Rating: 5
Üzemeltető: Blogger.