12 napos kihívás - 7. nap - Zene

Mai napom feladata hogy hozzak aktuális 3 kedvenc számot. Nem nagyon tudtam választani, ezért az első hármat írom le, amit kidobott a lejátszóm első szuszra.
(Elég vegyes az ízlésem, előre szólok).




1.) Hozier - Work Song 


Ez a szám fogalmam sincs milyen érzést vált ki bennem. Keserédes a legjobb szó rá. Olvasás közben nagyon szeretem hallgatni. 






2.) The Weeknd - The Hills

Kevesen tudják rólam, és lehet meglepő tény, de sok sok éve hatalmas The Weeknd rajongó vagyok. A régebbi számai valahogy jobban tetszettek, de amikor kijött ez, egyszerűen behódoltam az újnak is.
Ez a fazon nem kertel a dalszövegeiben, megmutatja milyenek is az emberek valójában. Az ösztönösség árad belőle.(Nem mellesleg jó tulajdonsága az, hogy esti páros tevékenységekhez, tökéletes háttérzene)




3.) GLADES - Falling Away

Sok más műfaj mellett nagyon szeretem a kicsit elvont, indie-alter-pop kombinációkat is. Ez egy kevésbé ismert ausztrál trió formációja. Megnyugtat, főleg ellazít az ilyen zene.






12 napos kihívás - 7. nap - Zene 12 napos kihívás - 7. nap - Zene Reviewed by greg on 15:14:00 Rating: 5
Üzemeltető: Blogger.