12 napos kihívás



Sziasztok!



Először is köszönet Bacchante Blues blogjának: (Reklám helye, hogy rátaláltam erre a 12 napos kihívásra, ami szerintem egy nagyon jó dolog, főleg hogy nem vagyok a rendszeres blogbejegyzések híve én sem. Szóval most szimbolikusan ez egy arcon csapás saját magamnak, hogy igen is blogoljak. 
Ha már egyszer van. :-)
Nem kell kihívni mást, de én kihívom kedves Fannyt is erre a feladatra (Reklám 2.0: http://fannydebreczeni.wix.com/thedressmaker)

A kihívás lényege az, hogy 12 kérdésre kell választ adjak, 12 napon keresztül. Lesz amikor egy nap több kérdést hozok, mert úgy érzem úgy kicsit jobban fogom csinálni, meg hát a szabályok is engedik. 

Elvileg.
                               
                                                                         Meg hát legyen kicsit izgalmasabb.

1. nap: Miért írsz blogot? + 5 tény rólad 

Nagyon régóta foglalkoztam írogatással, gyerekkoromba még olyan ostoba spirálfüzetes regényeket is írogattam, amiknek a témái azonosak voltak félresiklott YA sztorikkal, és egy kis Pókemberes Peter Parker féle béna szerelmi élettel és akcióval. (Gyönyörű szerelemgyerek volt, gondolhatjátok....)
Aztán ezt abbahagyván (meg kidobván), jártam a Bálint György Újságíró Akadémiára, ami kiirtotta az amúgy is haldokló írót bennem, és teljesen abbahagytam a papírra vetést. Időközben rájöttem, hogy a saját kutatásaimat, utánaolvasásaimat, meg gondolataimat nagyon jó lenne magamnak is vezetni, másokkal megosztani. Így jött létre a blog. Szerintem egy kiváló formája az önkifejezésnek, az ember gyakorolja, és bővíti a szókincsét, megosztja a gondolatait a világgal, meg saját magának is egy remek önismereti utazás. 


Tények rólam


1. Imádok önkénteskedni, és szociális tevékenységeket űzni
Nagyon szegény közegben nevelkedtem 11 éves koromig. Szegények között nőttem fel, olyan fantasztikus közösségben, és olyan emberek között, akik a mai napomig befolyással vannak az akkori dolgaikkal az életemre.Nem azért szeretek másokat segíteni, mert a társadalom elvárja ezeket a dolgokat, hanem mert úgy gondolom mindenkinek egyenlő esélyekkel kellene indulnia az életében, és mert hálás vagyok hogy olyan értékek vettek körül, amik az életben igazán fontosak. Felnőtt fejjel megtanultam nem beleesni az anyagiasság csapdájába, és ezt semmire nem cserélném el.




2.Nem tudom hogy tudok e úszni

Miután kétszer majdnem belefulladtam gyerekkoromban a Velencei-tóba, fogalmam sincs hogy tudok e úszni. A sors furcsasága az, hogy imádok vízbe lenni, imádok a tengerbe is lenni, odavagyok a  vízért. De még soha nem voltam olyan mélységben hogy ne érne le a lábam. Mellúszásba tudok menni durván 2 métert, utána olyan büszke szoktam lenni, mintha Gyurta Daniként lenyomtam volna egy 250 méter gyorsat. :-D Ha valaki el akar tenni láb alól, az dobjon egy óriás felfújható medencébe.





3. Régi filmek rajongója vagyok.
Ha valaki megkérdezi hogy nézzük e meg Hitchcock Hátsó ablak c. filmjét, 162.szerre is megnézem. Hitchcock számomra a filmkészítés legendás arca. Azért szeretem ezeket az ősrégi filmeket, mert ekkoriban javarészt még a színészek játékára épült egy film, és nem a túlzó effektekre.Ez nem azt jelenti, hogy nem nézek mai filmeket, mert bőven, csak egyszerűen a klasszikusakban látom azt a nívós alkotást, ami bármikor képes a képernyő elé ültetni.
Na jó, lehet igazából Grace Kelly az oka.




4. Diszkalkúliás vagyok

Aki nem ismerné ezt a betegséget, röviden annyi a története, hogy valakinek nehézségei vannak a számokkal. Időpontokkal, számlálással, néha tájékozódással is.
Teljesen másképp számolok mint egy egészséges ember.  Más a térlátásom, a látásmódom. Egyenleteket úgy számolok ki, hogy nem vezetem le őket, mégis kijönnek az eredmények. Pszichológiai szakbizottság ad róla ki papírt, nagyon szigorú tesztekkel ötvözve. Az élet iróniája, hogy most javarészt számokkal dolgozom, és mérnökökkel.
Az élet néha nagy mókamester.. :-)




5. Egészségesen táplálkozom
Szeretem a zöldséges, kevésbé zsíros ételeket. Igyekszem minél kevesebb cukrot fogyasztani, és minél változatosabb, különleges ételeket főzni. Nem vagyok semmi jó elrontója, ha valaki megkínál egy doboz kólával, nem dobom a kukába, és szeretek néha chipset enni. A proteinshake-t meg szívesen meghagyom másoknak.




_______________________________________________________________

Remélem akit érdekelt, egy kicsivel többet megtudott rólam. Igyekeztem inkább kevésbé átlagos dolgokat közölni magamról. A molyos statisztika feldolgozás alatt, szóval nem feledkeztem meg róla! :-)  Holnap jövök remélhetőleg egy újabb feladattal.
12 napos kihívás 12 napos kihívás Reviewed by greg on 11:27:00 Rating: 5
Üzemeltető: Blogger.