12 napos kihívás - 4.nap - Egy napom.

Sziasztok!

Kissé lemaradtam, no de nembaj.A mai napom feladata az, hogy 4 képben mutassam be a mai napomat, leírásokkal.  

Ugyan a hétvégén eszembe jutott, hogy talán egy hétvégei napot kellene dokumentálnom, de annyira örültem a szabadidőmnek, mint majom a farkának. Viszont ez a napom se volt rossz. Részletek lentebb..:-)

Tegnap éjszaka lefekvés előtt (körülbelül hajnali kettőkor) eszméltem rá, hogy nekem a reggel 10-re a fogorvosnál kell lennem. Nagyon hideg volt éjszaka, és alig bírtam felkelni, még szerencse hogy a barátnőm felkeltett, különben biztos vagyok benne hogy elaludtam volna. Úgyhogy ősziesen, pulcsiban, és fáradtan indultam neki.
Ott aztán a fiatal (és csinos) fogorvosnő nekiállt a fogamnak, csak éppen a nyálszívó nem szívott semmit, és csak fúrta, és fúrta..amíg én hősiesen a vizet, (ami akkor már a torkomon akadt), kihánytam fuldokolva. (Ne kérdezzétek, szörnyen kellemetlen volt..), de utána jót nevettünk rajta. :-). Mellesleg ne próbáljatok ilyen képet készíteni magatokról, csak ha nagyon sok időtök van.




Nap egyik fénypontja. Elkezdődött a kukoricaszezon, úgyhogy kimentem barackért, zöldségekért, és kukoricáért a piacra. Most még elég drágán adják, de ki tud ennek ellenállni? Rendkívül szeretem a piaci légkört, jót lehet az emberekkel beszélgetni közben, teljesen más kultúrája van mint egy szupermarketnak. Ha idegen országban vagyok, sosem hagyom ki a piacokat a megnézési listáról. Többet árul el egy népről, mint a kultúrtörténeti könyvek, higgyétek el! Egy jó reggeli sétával egybekötve tehát bevásároltam.
Irigylem a néniket a fonott kosárral, sokkal kényelmesebb mint a szatyor, de szerintem nekem nem állna túl jól..:-)



Jelenleg egy irodaépület egyik tervezője vagyok, én felügyelem a beszerzést, és a munkafolyamatokat is. Ma is hasonlóképpen meg kellett néznem, hogy minden rendben van e. Nagyon törekszünk az energiatakarékos megoldásokra, ez a tetőtéri ablak is arra szolgál, hogy minél több fény áradjon be a térbe, ezzel csökkentve a lámpahasználatot. (Igen,itt éppen valaki égve hagyta..:-D) Most minden rendben ment, de nem mindig van ilyen nap, van hogy nagyon elszúrnak az emberek valamit, olyankor muszáj az embernek mufurcnak lennie, különben többmilliós felesleges kár is keletkezhet. 




Járok egy intézetbe adományozni, és tegnap, illetve ma is sikerült egy nagyobb adag holmit, üdítőt, és élelmiszert is vinnem, amibe a szomszédom is lelkesen részt vett. Sajnos nem készíthettem velük olyan képeket, amiket publikálhatok, mert többségük olyan családból került oda, ahol bántalmazták őket. Viszont amikor ma visszamentem, a gyerekektől kaptam egy nemzetiségekről szóló füzetet, és egy doboz kólát. A nap megkoronázásaként az udvaron kipihentem a napot a kólájukkal, a füzettel és a kedvenc szakmai lapommal karöltve. 




+1 képként pedig szeretném megmutatni a piacon szerzett barack sorsát, mint sütemény. Megsült elég rendesen a csokoládédarabokkal.

És nagyon gyorsan fogy sajnos. :-) 
12 napos kihívás - 4.nap - Egy napom. 12 napos kihívás - 4.nap - Egy napom. Reviewed by greg on 11:02:00 Rating: 5
Üzemeltető: Blogger.