12 napos kihívás - 3in1- avagy bakancslistázás, fogorvosfóbia, nudistastrandok és vörösmacska

8.feladat.
Bakancslista részletek.


Gondoltam csinálok egy keretet, felsorolok 5 dolgot amit még 65 előtt jó lenne teljesíteni. Lenne még sok, de hát senki sem akarná ezt egész nap olvasgatni.. :-)


1.) Szörfözés 

Ez tűnik eddig a legmegvalósíthatatlanabbnak (Micsoda szó, wow!). Mert nagyon rossz úszó vagyok, és nem szeretek a víz alatt sem lenni. Ott pedig hát, akaratlanul muszáj, ha csak nem mentőmellényben és bukósisakban szeretnék nekivágni. Az pedig valljuk be, elég röhejes lenne. :-) Lehetőleg minél egzotikusabb helyen szeretnék. Mondjuk Ausztráliában!

2.) Látni a Taj Mahalt. 

Akár hány helyen voltam, engem mindig a legszegényebb országok nyűgöznek le a legjobban. Valamiért sokkal nagyobbnak és értékesebbnek látszanak azok a kultúrtörténeti, vagy építészeti elemek, amelyek az ország jellemvonásait, és hagyományait tartalmazzák.
Szeretnék ott egy jól sikerült selfiet is ott magamról készíteni. Mert miért ne! :-)

3.) Egy jó kis esküvő 

Furcsa kívánság ide-oda, a barátaim, ismerőseim közül sokaknak voltam az esküvőjén, és ez nagyon szuper dolog szerintem. Büszkének kell lenni arra, ha egy nő rád bízza az életét, nem kell hinni a hülyeségeknek, hogy az embernek onnantól fogva nincs függetlensége. Uraim, olyan nőt kell választani, akivel az élet egy kaland! 


4.) Két hét internet és telefon nélkül


Mit nem adnék érte. Sajnos a munkám miatt ez lehetetlen, de ha egyszer sikerülne, kíváncsi lennék milyen hatással lenne rám. 


5.) Tanítani

Nagyon szerettem volna tanárként dolgozni, ami végül nem úgy alakult. Viszont remélem olyan maradandót alkotok az életemben, ami miatt felkérnek a későbbiekben arra, hogy valamilyen kurzust tartsak. 

___________________________________________________________________

 
9.) Tanítani valamit.


Mivel sokakat érint, szeretném "megtanítani", hogyan kell a fogorvostól való félelmünket leküzdeni. Régen rettegtem a fogorvostól gyerekkoromban, mára azonban olyan nyugodtan megyek, mintha csak a postán adnám fel a csekket. Rendszeresen járok, legutóbb február óta nem volt olyan két hét amikor ne lettem volna ott, kicserélgettük a töméseket hogy ne legyen probléma. Szóval röviden és tömören, szeretném megosztani, hogyan is tudtam mindennapi semmiségnek felfogni.
NE HIGGY AZ URBÁN LEGENDÁKNAK!
- Ha fogászatra készülsz, nem érdemes fórumokon utánanézned a dolgoknak. Az emberek iszonyatosan szeretnek drámázni, és azon versengeni kinek rosszabb, vagy fájdalmasabb éppen. - Légy okos, és alapozz a saját tapasztalataidra. Bölcsességfog műtét előtt, utána akartam olvasni, hogy hogyan megy ez. Drámázó beszélgetéseknél kötöttem ki, jajgató, kesergő emberekkel. Abban a percben becsuktam, és azt mondtam köszönöm. A Szentkirályi utcai sztk-ban műtettem ki, ahol végtelenül kedves asszisztensek és orvosok találhatóak. A műtét 15 perc alatt megvolt, és csak közvetlen az érzéstelenítés elmúlása után kellett egy gyógyszert bevenni. Semmi nyoma nem volt a napokig tartó kínnak, és haláltusának amit a fórumokon leírtak. És spóroltam több tízezer forintot! :-) 



Sokan félnek anélkül is hogy olvasgatnának sztorikat, ezt megértem. Érdemes átgondolni miért tartod ijesztőnek a helyzetet. A leggyakoribb ok a fájdalomtól való félelem. Gyerekkorunkban nem adhattak nekünk érzéstelenítőt, ezért érezhettük a begyulladt tejfogainkon lévő munkát kellemetlennek, esetleg még fájdalmasnak is. A felnőttkori fogászat legszuperebb előnye a lidokain. Igen, ijesztőnek tűnhet hogy tűvel közelítenek az ember szájához, de a 3-5 másodpercnyi apró szúrás (amit van mikor nem is érzel), megéri, hiszen semmit nem fogsz a fúrásból érezni, és mindenfajta félelem nélkül adhatod át magadnak a fogorvosnak. Ha kicsit érzed, ne ijedj meg, és ne könyveld el magadnak kellemetlen élménynek. Az oltást is érzi az ember, és akkor az apróbb szépségipari eljárásokról ne is beszéljünk. Gondold el mit vállalsz be jobban? 3-4 másodpercnyi apró szúró-csikiző érzést, vagy egy életen át tartó kínt? 

Ha rászánod magad hogy elmenj, természetes hogy izgulni fogsz. Ha időpontod van, érdemes előtte maximum 5 perccel odaérni. Hamarabb nem érdemes, hiszen csak húzod a saját agyad. Érdemes zenét vinni, és arra gondolni, hogy mindez érted van. Nem lehet kellemes fogak nélkül élni, ráadásul a gyulladt fog kellemetlen, és rengeteg betegséget okoz. A fogorvosi szakma egy hivatás, és nem biztos hogy a legdrágább szolgáltatás nyújtja a legmegfelelőbb eredményt. Ha tanácstalan vagy kihez menjél, kérdezz meg olyasvalakit, aki rendszeresen jár, és szívesen megosztaná veled kellemes tapasztalatait.

Ha már ott vagy. - Ha nem érzed kényelmesnek az eljárást, bármikor szólhatsz a fogorvosnak. Ha kicsit elzsibbad a szád kitátva, vagy kicsit szusszannál fúrás közben, nem fog a szádnak rontani. Türelmes lesz, és meg fogja érteni. Te irányítasz mindent, nem vagy kiszolgáltatott. Művelet közben érdemes szórakoztató zenékre, klippekre, filmrészletekre gondolni ha figyelemelterelésre vágysz. Hidd el, nagyon tud segíteni, és hamar feloldódsz közben. Ráadásul ott vagy, és teszel magadért. Elterülsz mint egy nyugágyba, és semmit nem kell csinálnod. Micsoda luxus nem? :-)

Ha végeztetek, megfogod tapasztalni mennyire alaptalan a félelmed. Jutalmazd meg magad nyugodtan, vegyél magadnak 1-2 könyvet, találkozz egy baráttal és érezzétek jól magatokat, vagy sorozatozz a kedvenc dolgaiddal magad körül. Szoktasd az agyaddal, hogy jó érzésekkel párosuljon az, ha a fogorvoshoz mész. Nem fogod megbánni, és a legfontosabb dolog amit nem érdemes elfelejteni az az, hogy a félelmek az agyukban születnek, és rajtunk múlik hogyan és mint söpörjük ki őket. 




___________________________________________________________________


10.) 10 random dolog. 

1.) Szeretném Scott Fitzgerald összes kötetét megszerezni.
2.) Egyre több kötekedő,borzalmasan buta emberrel találkozom a moly.hu-n. Sajnos nem tudom mi van az emberekkel, szerencsére nem saját tapasztalat, de bőven elég szemtanúja lenni az értelmetlen piszkálódásnak, és egymás fúrásának. Végtelenül elkeserítő tud lenni, ezt nézni ahelyett, hogy jó dolgokat olvasgatnék és ki tudnék az oldalon kapcsolódni.
3.) Tipikus szűz jegyű vagyok.




4.) Jelenlegi dilemmám könyvügyileg a Lány a vonaton c. regény, amit nem tudom utáljak e vagy szeressek.
5.) Megállapítottam hogy a the 1975 énekese egyre ijesztőbben néz ki.
6.) Nem igaz, hogy a sört nem szeretik a szúnyogok. Két nappal ezelőtti sörözés alkalmával úgy összecsipkedtek, mint még soha.
7.) A nudizmus a meg nem értett dolgaim toplistáján szerepel. Nem tudom hogy szülők hogy tudják a 10-15 éves kislányukat-kisfiúkat nudista strandra vinni, oda, ahol kényük-kedvük szerint  nézegetheti őket, mindenféle beteg állat. Lehet ennek van egyfajta eszméje, de ha a páromat vagy a gyerekeimet idegenek nézegetnék meztelenül, biztosan kórházba küldenék pár embert.
8.) Ezt a Vine-ot szerintem 200-szor néztem meg eddig. Ne kérdezzétek miért. :




9.) Kis Ferenc
10.) és végezetül: Szerintem a legszebb könyves képsorozat:





12 napos kihívás - 3in1- avagy bakancslistázás, fogorvosfóbia, nudistastrandok és vörösmacska 12 napos kihívás - 3in1- avagy bakancslistázás, fogorvosfóbia, nudistastrandok és vörösmacska Reviewed by greg on 4:25:00 Rating: 5
Üzemeltető: Blogger.