Random Ipodnyomkodás - Esti zenekihívás


Sziasztok!


Először is köszönöm Virágnak a kihívást!  A feladatra, amit Rex blogja által kapott, én is szívesen vállalkoztam. (Mindkettejük blogját elérheted a nevükre kattintva.)! :-)
A feladat lényege hogy telefont/lejátszót/gramofont elővéve a sorszámmal megjelölt állításokra nyomkodni kell, és random megállítani. Így kicsit megismerve egymás sötét oldalát (Luke, én vagyok az apád), és megnézni milyen vicces vagy épp érthetetlen számcímeket kapunk az adott dologra.
Leszögezem előre, hogy elég vegyes ízlésem van, és igen, van egy pár szám aminél imádkoztam hogy ne jöjjön elő. Szerencsém volt.


Akkor lássuk a 27 állítást.


1. Ha azt kérdik, "ez rendben van?" erre te:
Lisztomania - Phoenix   - A lisztomania kifejezést egyébként a Liszt Ferenc rajongókra találták ki, szóval ha megkérdezik hogy ez így oké e, rábökök egy Liszt cd-re 



2. Mi jellemzi leginkább a személyiségedet?
Prey- The Neighbourhood - Áldozat. Hát, bevallom férfiasan nekem is vannak ilyen "Miért velem történik mindez" pisztáciát zabálós pillanataim. Igen, és kiskoromban mesterien űztem a Nem én voltam arckifejezést is.  



3. Mit szeretsz egy pasin? - Lányon - Igen ezt át kellett javítanom. :-) Criminals - MR MS  - A kedvenceim a visszaesők, a magassarkúval embert ölők, és... igen a mániákus hazudozók. 

(Sajnos ez nem a Kalocsai Fegyház és Börtön kórusa.)


4. Mi az életcélod?
Get free - Major Lazer -  Ez a börtönviselt lányokhoz pont passzol. Az ellentétek úgyis vonzzák egymást. 

5. Mi a mottód?
Let it go - James Bay -  Oké, ezt nem hagyhattam ki, hiába nem ugyan az a szám.




6. Mit szeretnek benned a barátaid? - Sex- The 1975 




Igen, szerintem is lépjünk tovább.

7. Mire gondolsz gyakran?
Bang Bang - Ariana Grande, Jessie J, Nicki Minaj - Én esküszöm fogalmam sincs hogy került ez a lejátszómra. Vagyis tudom, de. Mi is a következő kérdés?

8. Mennyi 2 + 2?
Real - Years and Years - Ez körülbelül olyan, mint amikor megkérdezik a wc ajtó előtt hogy wc-n vagy-e. 
Mennyi 2+2? Hát, igaz!

9. Mit gondolsz a legjobb barátodról?
Please don't leave quiet yet - Adam Agin - Ne is, nehogy véletlenül is csendben maradjak, és ne hordjak össze mindenféle társadalomkritikát, ami egy egyszerű kutyakozmetikai hirdetés látásánál is felmerül bennem.

10. Mi az élettörténeted?
 Half Light ft. Tom Cane - Wilkinson - Félhomály. Ezt igyekszem nem sértésnek venni! 

11. Mi leszel, ha nagy leszel?
Fire in my Bones - Fleurie 


Valahogy nem így képzeltem el. :-D

12. Mi jár a fejedben, ha meglátod azt, akit szeretsz?
Habits of my heart - Jaymes Young - Ez egész jól kijött :-) 

13. Mit gondolnak rólad a szüleid?
This is What you came for - Rihanna 

Hát, persze!

14. Mire fogsz táncolni az esküvődön?
I hate you i love you - Gnash  - Jó kezdés lenne egy esküvő után, imádni fog az anyósom.

15. Mit játsszanak majd a temetéseden?
Games continued - Bakermat - Ez igazán találó.

16. Mi a hobbid?
Stole the snow - Parson James - Szerintem a fél ország feljelentene, hogy miattam nincs hó telente. 


Ideje nevet váltani. 

17. Mi a legnagyobb titkod?
Underdog - Kasabian - Háát. 

18. Mit gondolsz a barátaidról? 
Work - Rihanna - Ha arra gondol, hogy szeretem őket piszkálni, és hajtani mint egy főnök, igen. 



19. Mi a legrosszabb, ami megtörténhet?
Sun - Two Door Cinema Club - Erről az a nagyon retro nagyon ciki rész jutott eszembe, amikor még egy fószer azt énekelte: "Süt a nap nehogy szomorú légy, lehet százszor is rosszabb." - És tényleg lehet.

20. Mi módon fogsz elhalálozni?
Hurricane - MS MR - Egyelőre ez a veszély nem fenyeget, de majd nyitott szemmel járok.


21. Mi az, amit megbántál?
Taste the feeling-Avicii, Conrad Sewell - Hát, van egy kettő amit visszavonnék!

22. Mi nevettet meg?
Thousand Eyes - Of Monsters and Men 

23. Mi ríkat meg?
Use Somebody - Kings of Leon 


Áh, dehogy.

24. Megházasodsz valaha?
Never forget you - Zara Larsson, MNEK -> ez a MNEK azt jelenti hogy MINEK?


25. Mi ijeszt meg leginkább? 
Mother & Father - Broods - Utóbbi valóban. Néha apám felér egy tucat dementorral. 
26. Kedvel téged valaki?
Lorde - Tennis Court - Járok teniszezni, szóval ezentúl óvatosabb leszek. Csak merem remélni, hogy nem a 2mx2m-es sportmasszőrről beszélünk, aki férfi. 


27. Mi lesz ennek a bejegyzésnek a címe?
Atlantis - Seafret 


Még egyszer köszönöm a kihívást, én kihívnám Fannyt, a the Dressmaker blog csinos bloggerináját! 
Random Ipodnyomkodás - Esti zenekihívás Random Ipodnyomkodás - Esti zenekihívás Reviewed by greg on 15:00:00 Rating: 5
Üzemeltető: Blogger.