12 napos kihívás. - Finálé - 1 nap dokumentálása képekkel


Sziasztok!

Végre-valahára, és nehezen, de végére értem a 12 napos kihívásnak, ami 12 nap helyett majdnem 12 hónap volt, de szerencsére ezt megengedték a szabályok. Képsorozattal búcsúzom a kihívástól, ugyanis a feladat az, hogy ilyen módon dokumentáljam a napomat.


A reggelt azzal kellett kezdeni, hogy pár papíromat el kellett intéznem, így hát muszáj voltam kocsiba pattanni. Gondoltam ha már így felkeltem, akkor elmegyek kávéért is.
Hát, természetesen elfelejtettem. 



Elég sok szabadidőm akad mostanában, épp ezért kitaláltam hogy a kölcsönkapott PS3 játékokat elkezdem kipróbálni. Először kezdtem a Lego Karib-tenger kalózaival, ami körülbelül 10 éveseknek szól, de elakadtam benne egy résznél, ahol egy hülye hordóval nem tudtam egy részhez odagurulni, és feldühített. Utána túlbuzgón nekikezdtem a GTA 5-nek, ami meg annyira felvitte az adrenalin szintemet, hogy 20 perc után nem bírtam tovább. Gondolom ebből a többség kitalálta mennyit ülök egy évben videojáték előtt. Inkább stratégiai játékokban vagyok otthon, a jó lassú, építős, játékokban, ahol megalszik a tej a szájban.



Az otthonülős nap szellemében folytattam a Fear the Walking Dead sorozatot, mert egyszerűen marha jó. Érdekességként, az egyik főszereplő srác Frank Dilanne alakítja a Harry Potter és a félvér herceg című filmben a fiatal Voldemortot. Nagyon jó színész, és jól játszik a sorozatban is. 



Végezetül sikerült életem első pékáruját házilag elkészítenem. A minikifli nevet kapta. Nagyon büszke voltam magamra, hogy sikerült ilyen finomra elkészítenem. Természetesen egy jó nagy tállal készítettem, így 2-3 napra elegendő reggelit termeltem magamnak házilag. 



12 napos kihívás. - Finálé - 1 nap dokumentálása képekkel 12 napos kihívás. - Finálé - 1 nap dokumentálása képekkel Reviewed by greg on 14:41:00 Rating: 5
Üzemeltető: Blogger.