Rend a lelke mindennek

Sziasztok!

Nagyon kreatív cím, tudom...:-)
Azonban más nem jutott eszembe, erről az egész témáról.Tudom hogy sok ember jól érzi magát a káoszban, és nincs vele baj, de nekem a laptopom az egyik legfőbb munkafelületem, épp ezért néha ráfér egy alapos tisztogatás, ami most megtörtént.
Gondoltam megosztok egy szösszenetet abból, hogy mennyire egyszerűen sikerült megint mindent rendszereznem, és letisztult munkafelületet biztosítani saját magamnak.




Nem szeretem agyoncsicsázni a hátterem, mert számomra akkor átláthatatlan. Egy kicsit összefüggő háttérkép, ami ráadásul ikonrendezésből elég praktikus, néha jobban fel tudja dobni az egészet, mint ha két vonal között keresgélnénk az ikonokat, és kifolyik a szemgolyónk a színektől.
Amúgy sem vagyok egy színes fajta.
Az öltözékem 90%-a feketéből, fehérből, és szürkéből tevődik össze. Nem kell ehhez metál arcnak lenni, a fekete elegáns, és egy vidám szín :-)))

A tárgyra visszatérve, a számomra (és mások számára is) legfontosabb social media ikonok is helyet kaptak, hogy mindig kéznél legyenek, meg persze az illegális gengszter életem egyik melegágya is, a Torrent.
A wifi állapot a legfontosabb, ezért jó ha mindig szem előtt van a kapcsolat állapota. Ha online dolgozom előre látom mikor gyenge a jel valamilyen hiba miatt, így nem idegesítem fel magam azon, hogy váratlanul elveszítem a jelet, még időben menteni tudok mindent.

A Spotify-ra kapcsolódó lejátszó pedig mindig jelzi hogy éppen mit hallgatok, így jó munkához zavartalanul szólhat a jó nóta, anélkül, hogy az előadót találgatva lépkednem kelljen az alkalmazásba.

Ennyi volt a rövid szösszenetem mára, ez a mai erős sikerélményem.

Mindenkit arra buzdítok, hogy rendszerezzetek amint tudtok, mert mindig remek érzés, és megéri a ráfordított időt!

Rend a lelke mindennek Rend a lelke mindennek Reviewed by greg on 11:02:00 Rating: 5
Üzemeltető: Blogger.